Merhabalar arkadaşlar
Hp pavilion g6 laptop var elimde. Windows 8 kullanırken sıkıntı yoktu ancak windows 10 formatı attığımdan beri evdeki modeme bağlanamıyorum. Sorunu çözmek için
-Wi-fi driverini hp nin sitesinden indirdim tek seferlik işe yaradı pc kapatıp açtıktan sonra tekrardan modemi görmedi
-Modeme reset attım. Yine tek seferlik işe yaradı.
Çözüm hakkında fikri olan var mı?
-Teşekkürler