• 08-07-2020, 01:49:23
    #1
    Farklı hücrelerden değişken sayılar çekmeye çalışıyorum ama sürekli bölüm işlemine dönüyor nasıl bölüm işlemi yapmadan farklı hücreden değişken alıp arada eğik çizgi kullanabilirim?

    Örneklemek gerekirse A1 0 olsun, B1 6 olsun C1hücresine =A1/B1 yazdığımda bölüm işlemi yapıyor ama ben istiyorum ki 0/6 olarak gelsin.

  • 08-07-2020, 01:51:47
    #2
    Hocam anydesk verin özelden tüm excel sorunlarınızda yardımcı olayım, bu gece size özel ücretsiz
  • 08-07-2020, 01:59:21
    #3
    En basit söyle çözdüm =bileştir(a1;$D$1;b1) D1 sütununa “/“ koyuyorsun hocam daha sonra 3 sütun birleştiriyor
  • 08-07-2020, 02:00:36
    #4
    Tek tırnak koyun en başa
  • 08-07-2020, 02:05:36
    #5
    emrediyebiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek tırnak koyun en başa
    Bu sefer değişkenleri almıyor diğer taraftan
  • 08-07-2020, 02:08:27
    #6
    =a1&”/“&b1
  • 08-07-2020, 02:19:56
    #7
    pacmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En basit söyle çözdüm =bileştir(a1;$D$1;b1) D1 sütununa “/“ koyuyorsun hocam daha sonra 3 sütun birleştiriyor
    Bende olmadı bu şekilde hata verdi.

    emrediyebiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    =a1&”/“&b1
    Buşekilde de hata verdi.

    @Lederheld; yardımcı oldu teşekkür ederim.
  • 08-07-2020, 02:38:06
    #8
    OzzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende olmadı bu şekilde hata verdi.



    Buşekilde de hata verdi.

    @Lederheld; yardımcı oldu teşekkür ederim.
    10 yıldır kullandığım program 😂 Nasıl hata verir anlamadım
  • 08-07-2020, 03:17:59
    #9
    emrediyebiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 yıldır kullandığım program 😂 Nasıl hata verir anlamadım
    Belki sürümle ilgilidir.