Excel de eğik çizgi kullanımı
11
●135
- 08-07-2020, 03:28:23[QUOTE=OzzTR;1077555145]Bende olmadı bu şekilde hata verdi. Hata vermisin nedeni büyük olasılıkla F4 ile d1 sabitlenmediği içindir. $d$1 şeklinde direk yazıldığında hata veriyor ama formulü yazarken d1 kısmına gelip f4 basarsanız formul içinde d1 sabitler. Dolar işaretleri olmadan direk yazarak denerseniz hata vermemesi gerekiyor.
- 08-07-2020, 12:37:01Yok hocam buradaki işaretini yeniden yazmanız lazım kopyalayınca farklı bir çift tırnak geliyor.Manuel yazın sadece orayıOzzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
