[QUOTE=OzzTR;1077555145]Bende olmadı bu şekilde hata verdi. Hata vermisin nedeni büyük olasılıkla F4 ile d1 sabitlenmediği içindir. $d$1 şeklinde direk yazıldığında hata veriyor ama formulü yazarken d1 kısmına gelip f4 basarsanız formul içinde d1 sabitler. Dolar işaretleri olmadan direk yazarak denerseniz hata vermemesi gerekiyor.