Farklı hücrelerden değişken sayılar çekmeye çalışıyorum ama sürekli bölüm işlemine dönüyor nasıl bölüm işlemi yapmadan farklı hücreden değişken alıp arada eğik çizgi kullanabilirim?

Örneklemek gerekirse A1 0 olsun, B1 6 olsun C1hücresine =A1/B1 yazdığımda bölüm işlemi yapıyor ama ben istiyorum ki 0/6 olarak gelsin.