Aktif 3 aydır pisikiyatriye gidiyorum değişen bir şey yok
Laf olsun torba dolsun
öyle gibi görünür hocam ama öyle değildir. sen gitmeye devam et. ya da değiştir psikiyatristini. bu şuna benzer : kitap oku seni değiştirir dediler ama 17 kitap okudum değişen birşey yok demek gibi olur sen farkedemezsin ilk etapta yıllar içinde ortaya çıkar onun etkisi.
öyle gibi görünür hocam ama öyle değildir. sen gitmeye devam et. ya da değiştir psikiyatristini. bu şuna benzer : kitap oku seni değiştirir dediler ama 17 kitap okudum değişen birşey yok demek gibi olur sen farkedemezsin ilk etapta yıllar içinde ortaya çıkar onun etkisi.
Yaşam anlamsız bir devinimdir. kimisi bu dünyanın içine sı*mak için yaşıyor kimisi güller dikmek için. sen hayattaki rolünü kavramalısın. çok başarılı olup insanlık için bir icat mı yapmak istiyorsun, tek bir ırk düşüncesiyle milyonları öldürmek mi, hayvanları öldürmek mi kurtarmak mı.. ne istiyorsan işte.. önemli olan ne yapmak istediğine karar vermek galiba..