• 04-07-2020, 17:14:42
    #28
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aktif 3 aydır pisikiyatriye gidiyorum değişen bir şey yok
    Laf olsun torba dolsun
    öyle gibi görünür hocam ama öyle değildir. sen gitmeye devam et. ya da değiştir psikiyatristini. bu şuna benzer : kitap oku seni değiştirir dediler ama 17 kitap okudum değişen birşey yok demek gibi olur sen farkedemezsin ilk etapta yıllar içinde ortaya çıkar onun etkisi.
  • 04-07-2020, 17:19:19
    #29
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aktif 3 aydır pisikiyatriye gidiyorum değişen bir şey yok
    Artık her mesaja beğeni bırakmıyorsun mesela, bence değişen bir şeyler var
  • 04-07-2020, 17:48:35
    #30
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle gibi görünür hocam ama öyle değildir. sen gitmeye devam et. ya da değiştir psikiyatristini. bu şuna benzer : kitap oku seni değiştirir dediler ama 17 kitap okudum değişen birşey yok demek gibi olur sen farkedemezsin ilk etapta yıllar içinde ortaya çıkar onun etkisi.
    Tamam hocam. 😊



    Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık her mesaja beğeni bırakmıyorsun mesela, bence değişen bir şeyler var
    O bir hastalık 😃 aktiflik düştü işler ile uğraşmaktayım 😃
  • 04-07-2020, 20:20:17
    #31
    Yaşam anlamsız bir devinimdir. kimisi bu dünyanın içine sı*mak için yaşıyor kimisi güller dikmek için. sen hayattaki rolünü kavramalısın. çok başarılı olup insanlık için bir icat mı yapmak istiyorsun, tek bir ırk düşüncesiyle milyonları öldürmek mi, hayvanları öldürmek mi kurtarmak mı.. ne istiyorsan işte.. önemli olan ne yapmak istediğine karar vermek galiba..
  • 04-07-2020, 21:27:36
    #32
    Volg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayat üst üste geliyor her şey her ne kadar sabır sabır desem de bi türlü sabırla geçmiyor.

    Piskoloji desen Ölü bir Kişinin ruhu

    İntihar edip gideyim diyorum bu seferde olmuyor hastaneye yetiştiriliyorsun dikiş atıyorlar bileklere geri gidiyorsun yaraların dikiş izleri kalıyor sadece.

    Yaşamak dan bir umudum kalmadı hiç bir şey zevk vermiyor sahte gülümsemeler de yordu artık beni

    Ne biliyim bir umut olsa diyeceğim hani yaşa bak bu sebepten ama o sebep bile yok.


    https://www.youtube.com/watch?v=ZBV0iHjWPu8

    Dünya hassas kalpler için bir cehennemdir.