öyle gibi görünür hocam ama öyle değildir. sen gitmeye devam et. ya da değiştir psikiyatristini. bu şuna benzer : kitap oku seni değiştirir dediler ama 17 kitap okudum değişen birşey yok demek gibi olur

sen farkedemezsin ilk etapta yıllar içinde ortaya çıkar onun etkisi.
Tamam hocam. 😊
Artık her mesaja beğeni bırakmıyorsun mesela, bence değişen bir şeyler var
O bir hastalık 😃 aktiflik düştü işler ile uğraşmaktayım 😃