Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aktif 3 aydır pisikiyatriye gidiyorum değişen bir şey yok
Laf olsun torba dolsun
öyle gibi görünür hocam ama öyle değildir. sen gitmeye devam et. ya da değiştir psikiyatristini. bu şuna benzer : kitap oku seni değiştirir dediler ama 17 kitap okudum değişen birşey yok demek gibi olur sen farkedemezsin ilk etapta yıllar içinde ortaya çıkar onun etkisi.