Aktif 3 aydır pisikiyatriye gidiyorum değişen bir şey yok

Laf olsun torba dolsun
öyle gibi görünür hocam ama öyle değildir. sen gitmeye devam et. ya da değiştir psikiyatristini. bu şuna benzer : kitap oku seni değiştirir dediler ama 17 kitap okudum değişen birşey yok demek gibi olur

sen farkedemezsin ilk etapta yıllar içinde ortaya çıkar onun etkisi.