• 01-07-2020, 20:18:07
    #1
    Yaklaşık 10 gün önce Turknet'e başvurmuş ve aktivitasyon aşamasında binamda fiber olduğu ve fiber hizmet veremeyeceği için iptali gerçekleşmişti. Modem kendi isteğim ile bende kaldı bende eski hattımdan devam etmeye karar verdim Tttnet'te. Ama ne olduysa bir türlü TT'yi aktive edemedim modemde. Hiç bir şekilde bağlantı görmüyor modem. Bunun bir çözümü var mıdır? Yoksa para verip aldığım modem sadece Turknet'te mi kullanıyor
  • 01-07-2020, 20:20:33
    #2
    bende turktelekom dan aldığımızı millenicom da denedim çalışmadı
  • 01-07-2020, 20:21:11
    #3
    Kullanıcı adı, şifre girmeniz gerekmekte mesaj atın yardımcı olayım.
  • 01-07-2020, 20:22:17
    #4
    Ben Vodafone net de TTNet modemi kullanıyorum ama şöyle kurmaya gelen ekibe kendim rica ettim onlar modemin barkodunu girerek aktif olmasını sağladılar yoksa her şirket sadece kendi modemi kullanılsın ister
  • 01-07-2020, 20:29:29
    #5
    fermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende turktelekom dan aldığımızı millenicom da denedim çalışmadı
    zyxel desteğe yazdım bugün bakalım ne zaman cevap gelecek

    PaylasimCity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanıcı adı, şifre girmeniz gerekmekte mesaj atın yardımcı olayım.
    broadband'den girdim ttnet bilgilerimi, başka bir yere girmem gerekiyor mu?
    ssyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Vodafone net de TTNet modemi kullanıyorum ama şöyle kurmaya gelen ekibe kendim rica ettim onlar modemin barkodunu girerek aktif olmasını sağladılar yoksa her şirket sadece kendi modemi kullanılsın ister
    Benim ttnet kuruluydu, ttnetten turktelekoma geçişti. Alamadılar altyapı uyumsuz diye Bizim bölgede tt'nin fiber altyapısına geçiş yapmamışlar daha sadece vdsl veriyorlarmış.