Ben Vodafone net de TTNet modemi kullanıyorum ama şöyle kurmaya gelen ekibe kendim rica ettim onlar modemin barkodunu girerek aktif olmasını sağladılar yoksa her şirket sadece kendi modemi kullanılsın ister