Yaklaşık 10 gün önce Turknet'e başvurmuş ve aktivitasyon aşamasında binamda fiber olduğu ve fiber hizmet veremeyeceği için iptali gerçekleşmişti. Modem kendi isteğim ile bende kaldı bende eski hattımdan devam etmeye karar verdim Tttnet'te. Ama ne olduysa bir türlü TT'yi aktive edemedim modemde. Hiç bir şekilde bağlantı görmüyor modem. Bunun bir çözümü var mıdır? Yoksa para verip aldığım modem sadece Turknet'te mi kullanıyor