daha öncede açmış olduğum bir konu bulunmakta.
öncelikle herkese hayırlı sabahlar benim r25 tarzında yani bu kalıpta motorlara baya bir ilgim var ve hep 1 tane istemiştim. bu haziranın 15'inde çok şükür 16. yaşıma girdim motor hakkında bilgisi olan büyüklerim,abilerime soruyorum. Bu motorun "cbr125= r25 kalıbında." ehliyeti 16 yaşında veriliyormu yani bu yaşımda alabilirmiyim yoksa 17 yaşımı doldurmam mı gerekiyor.
küçük küçük para biriktirip ehliyetle beraber motordan almayı düşünüyorum son durumlar nedir ?
Motorlar ve ehliyetler hakkında
9
●165
- 01-07-2020, 05:27:13A2 motosiklet ehliyeti : 18 yaşında alınabilir ve Temmuz 2020 itibariyle Temmuz 2002 doğumlular A2 motosiklet ehliyeti alabilirler. A2 motosiklet ehliyeti ile 12 kw/16 hp ve 35kw/47 hp arası tüm motosikletler kullanılabilir.A2 motosiklet ehliyeti alanlar 35kw/47 hp ye kadar olan tüm motosikletleri kullanabilirler.
- 01-07-2020, 05:29:36Üyeliği durdurulducbr 125 için gerekenlerde aynımı ?GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2020, 05:51:21Üyeliği durdurulduhmm not alıyorumMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2020, 06:55:01125 lik Cbrlara o kadar paralar verilmez ya Ehliyet maliyetinde yuksek olacak.
- 01-07-2020, 08:06:07Üyeliği durduruldunapalım hocamarifbuba55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
, bizde elimizde olanı kullanıyoruz işte bayadır istiyorum motor kullanmayı kendime ait birtane olmasını yaşımız yetiyorsa almakta bana düşüyor hem zaten o parayı tahminen bu sene sonuna çıkarırım yine 17 sine falan girmiş oluruz şansa belki daha erkende alınır 17 olursam zaten birazdaha biriktirir bekler r25 alırım
- 01-07-2020, 08:44:1350 lik motorlar için ehliyet şartı yoktu sanırım diğerlerine de a1 a2 diye sınıflandırılıyor. sürücü kursları en doğru cevabı verirler. mevzuatı en iyi onlar takip eder
, bizde elimizde olanı kullanıyoruz işte bayadır istiyorum motor kullanmayı kendime ait birtane olmasını yaşımız yetiyorsa almakta bana düşüyor hem zaten o parayı tahminen bu sene sonuna çıkarırım yine 17 sine falan girmiş oluruz şansa belki daha erkende alınır 17 olursam zaten birazdaha biriktirir bekler r25 alırım