• 01-07-2020, 05:25:32
    #1
    Üyeliği durduruldu
    daha öncede açmış olduğum bir konu bulunmakta.
    öncelikle herkese hayırlı sabahlar benim r25 tarzında yani bu kalıpta motorlara baya bir ilgim var ve hep 1 tane istemiştim. bu haziranın 15'inde çok şükür 16. yaşıma girdim motor hakkında bilgisi olan büyüklerim,abilerime soruyorum. Bu motorun "cbr125= r25 kalıbında." ehliyeti 16 yaşında veriliyormu yani bu yaşımda alabilirmiyim yoksa 17 yaşımı doldurmam mı gerekiyor.
    küçük küçük para biriktirip ehliyetle beraber motordan almayı düşünüyorum son durumlar nedir ?
  • 01-07-2020, 05:27:13
    #2
    A2 motosiklet ehliyeti : 18 yaşında alınabilir ve Temmuz 2020 itibariyle Temmuz 2002 doğumlular A2 motosiklet ehliyeti alabilirler. A2 motosiklet ehliyeti ile 12 kw/16 hp ve 35kw/47 hp arası tüm motosikletler kullanılabilir.A2 motosiklet ehliyeti alanlar 35kw/47 hp ye kadar olan tüm motosikletleri kullanabilirler.
  • 01-07-2020, 05:29:36
    #3
    Üyeliği durduruldu
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    A2 motosiklet ehliyeti : 18 yaşında alınabilir ve Temmuz 2020 itibariyle Temmuz 2002 doğumlular A2 motosiklet ehliyeti alabilirler. A2 motosiklet ehliyeti ile 12 kw/16 hp ve 35kw/47 hp arası tüm motosikletler kullanılabilir.A2 motosiklet ehliyeti alanlar 35kw/47 hp ye kadar olan tüm motosikletleri kullanabilirler.
    cbr 125 için gerekenlerde aynımı ?
  • 01-07-2020, 05:37:48
    #4
    Cbr 125 a1 ehliyeti kapsıyor bu motoru a1 ehliyeti de sanırım 16 yaşında alınabiliyor
    • Hyoudo
    Hyoudo bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-07-2020, 05:51:21
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cbr 125 a1 ehliyeti kapsıyor bu motoru a1 ehliyeti de sanırım 16 yaşında alınabiliyor
    hmm not alıyorum
  • 01-07-2020, 06:55:01
    #6
    125 lik Cbrlara o kadar paralar verilmez ya Ehliyet maliyetinde yuksek olacak.
  • 01-07-2020, 08:06:07
    #7
    Üyeliği durduruldu
    arifbuba55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    125 lik Cbrlara o kadar paralar verilmez ya Ehliyet maliyetinde yuksek olacak.
    napalım hocam , bizde elimizde olanı kullanıyoruz işte bayadır istiyorum motor kullanmayı kendime ait birtane olmasını yaşımız yetiyorsa almakta bana düşüyor hem zaten o parayı tahminen bu sene sonuna çıkarırım yine 17 sine falan girmiş oluruz şansa belki daha erkende alınır 17 olursam zaten birazdaha biriktirir bekler r25 alırım
  • 01-07-2020, 08:20:57
    #8
    Bildiğim kadarıyla;
    Bugün A1 sınıfı ehliyet alabilmen için, 1 Temmuz 2004 veya öncesi doğum tarihine sahip olman gerekiyor. (16 Yaş dolmalı.)
    Bugün A2 sınıfı ehliyet alabilmen için, 1 Temmuz 2002 veya öncesi doğum tarihine sahip olman gerekiyor. (18 Yaş dolmalı.)
  • 01-07-2020, 08:44:13
    #9
    50 lik motorlar için ehliyet şartı yoktu sanırım diğerlerine de a1 a2 diye sınıflandırılıyor. sürücü kursları en doğru cevabı verirler. mevzuatı en iyi onlar takip eder