arifbuba55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
125 lik Cbrlara o kadar paralar verilmez ya Ehliyet maliyetinde yuksek olacak.
napalım hocam , bizde elimizde olanı kullanıyoruz işte bayadır istiyorum motor kullanmayı kendime ait birtane olmasını yaşımız yetiyorsa almakta bana düşüyor hem zaten o parayı tahminen bu sene sonuna çıkarırım yine 17 sine falan girmiş oluruz şansa belki daha erkende alınır 17 olursam zaten birazdaha biriktirir bekler r25 alırım