daha öncede açmış olduğum bir konu bulunmakta.
öncelikle herkese hayırlı sabahlar benim r25 tarzında yani bu kalıpta motorlara baya bir ilgim var ve hep 1 tane istemiştim. bu haziranın 15'inde çok şükür 16. yaşıma girdim motor hakkında bilgisi olan büyüklerim,abilerime soruyorum. Bu motorun "cbr125= r25 kalıbında." ehliyeti 16 yaşında veriliyormu yani bu yaşımda alabilirmiyim yoksa 17 yaşımı doldurmam mı gerekiyor.
küçük küçük para biriktirip ehliyetle beraber motordan almayı düşünüyorum son durumlar nedir ?