• 30-06-2020, 12:47:20
    #1
    Arkadaşlar dolar 1-2 haftadır kuruşu kuruşuna aynı duruyor. Nasıl bu şekilde dondu veya sabitlendi bilen var mıdır ?
  • 30-06-2020, 12:48:34
    #2
    Düşüşe geçecek muhtemelen.Kıramıyor o noktayı. Teknik analiz grafiğini çizmek lazım yinede.
  • 30-06-2020, 12:48:49
    #3
    Ameriga çöküyoor
  • 30-06-2020, 12:50:54
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Sabit durmasına sevinenler boşuna sevinmeyin bu ekonomi anlamına kötü bir şey. Borsaların bu kadar zamandır sabit kalması.
  • 30-06-2020, 12:54:05
    #5
    Türkiye dolar rezervini de incelemek lazım. Ne kadar düştüğünü.
  • 30-06-2020, 12:58:36
    #6
    Düşüş beklemek olmaz, yıllardır ne olursa olsun yükseliyor kim ne derse desin kur kolay kolay bir daha düşmeyecek.
  • 30-06-2020, 13:10:27
    #7
    jetbayim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabit durmasına sevinenler boşuna sevinmeyin bu ekonomi anlamına kötü bir şey. Borsaların bu kadar zamandır sabit kalması.
    Aslında tam tersi. Döviz kurlarının sabit kalması ülke için çok iyi birşey. 1 dolar 3 tl mi olacak 10 tl mi olacak ne olursa olsun ama oralarda sabit kalsın, stabil olsun. Bizim tarz ülkelere en çok zarar veren şeylerden biri döviz kurlarında ki oynaklıktır.
  • 30-06-2020, 13:30:48
    #8
    Buzdolabına attık resmen doları
  • 30-06-2020, 18:05:37
    #9
    Üyeliği durduruldu
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında tam tersi. Döviz kurlarının sabit kalması ülke için çok iyi birşey. 1 dolar 3 tl mi olacak 10 tl mi olacak ne olursa olsun ama oralarda sabit kalsın, stabil olsun. Bizim tarz ülkelere en çok zarar veren şeylerden biri döviz kurlarında ki oynaklıktır.
    Bu doların sabit kalmasına neden olan bir çok etmen var Basit düşünmeyin.
    Ekonomi zarara ve kar'a bağlıdır. Sabit durması bu kadar süre risk arz eder.