KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında tam tersi. Döviz kurlarının sabit kalması ülke için çok iyi birşey. 1 dolar 3 tl mi olacak 10 tl mi olacak ne olursa olsun ama oralarda sabit kalsın, stabil olsun. Bizim tarz ülkelere en çok zarar veren şeylerden biri döviz kurlarında ki oynaklıktır.
Bu doların sabit kalmasına neden olan bir çok etmen var Basit düşünmeyin.
Ekonomi zarara ve kar'a bağlıdır. Sabit durması bu kadar süre risk arz eder.