Sabit durmasına sevinenler boşuna sevinmeyin bu ekonomi anlamına kötü bir şey. Borsaların bu kadar zamandır sabit kalması.
Aslında tam tersi. Döviz kurlarının sabit kalması ülke için çok iyi birşey. 1 dolar 3 tl mi olacak 10 tl mi olacak ne olursa olsun ama oralarda sabit kalsın, stabil olsun. Bizim tarz ülkelere en çok zarar veren şeylerden biri döviz kurlarında ki oynaklıktır.