jetbayim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sabit durmasına sevinenler boşuna sevinmeyin bu ekonomi anlamına kötü bir şey. Borsaların bu kadar zamandır sabit kalması.
Aslında tam tersi. Döviz kurlarının sabit kalması ülke için çok iyi birşey. 1 dolar 3 tl mi olacak 10 tl mi olacak ne olursa olsun ama oralarda sabit kalsın, stabil olsun. Bizim tarz ülkelere en çok zarar veren şeylerden biri döviz kurlarında ki oynaklıktır.