• 28-06-2020, 18:38:35
    #1
    Merhaba arkadaşlar, telefon numaramı güncellemek için pep ile iletişime geçtim fakat kimliğimin arkalı önlü fotoğrafı ve el yazımı istediler. Bitcoin barsolarında olduğu gibi.

    Sorum şu; papara, ininal, paycell üyeliklerimde telefon numarası güncellemesi yaptım fakat hiç biri kimlik fotosu veya el yazısı istemedi. Kimlik bilgilerimizi vermek mantıklımı? Gereksiz yerleri kapatalım diyorum onada yanaşmıyorlar. Ehliyet gönderelim diyorum onuda kabul etmeyiz diyorlar Sonuçta zaten üye olurken TC kimlik ile üye oluyoruz. Kişisel bilgilerimizi veriyoruz.. Aklıma takıldı şahsen.. Belkide ben fazla kuşkuluyum şahsi düşencem.


    Edit: Müşteri hizmetlerine ulaşmakta baya sıkıntılı. Bağlanmak ayrı dert. Bağlanınca sistemlerinde sorun var galiba sesleri cızırtılı veya delaylı geliyor. Canlı desteğe bağlananada helal olsun
  • 28-06-2020, 18:39:24
    #2
    Kendilerine bi sorun hocam @PeP;
  • 28-06-2020, 18:42:18
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Tradelere bakabilirsiniz
  • 28-06-2020, 18:42:21
    #4
    malatyalim44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendilerine bi sorun hocam @PeP;
    Yakalasak soracamda bir türlü denk düşemiyoruz
  • 28-06-2020, 18:44:01
    #5
    Peb ne kadar güvenli bilmem ama şuanda dünyanın en büyük şirketlerinden biri payoneer bile kullanıcılarına para akışını sağlayamıyorken şu site ne kadar güvenli bu sitede param kalır mı demek bana göre çok komik geliyor. çünkü insanların parası ki bunlardan biride benim payoneerde kalırken çekim işlemini yapamıyorken her site bunu yapar artık demeye başladım.


    Bu arada payoneer benim yada x bir kullanıcının üç kuruşuna kalmış değil paraları elbet verecekler lakin benim acil bir ödemem olabilir ihtiyacım olabilir faturamın son günü olabilir dolayısıyla geç gelmiş adalet --- adalet değildir!
  • 28-06-2020, 18:48:12
    #6
    Reigins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peb ne kadar güvenli bilmem ama şuanda dünyanın en büyük şirketlerinden biri payoneer bile kullanıcılarına para akışını sağlayamıyorken şu site ne kadar güvenli bu sitede param kalır mı demek bana göre çok komik geliyor. çünkü insanların parası ki bunlardan biride benim payoneerde kalırken çekim işlemini yapamıyorken her site bunu yapar artık demeye başladım.


    Bu arada payoneer benim yada x bir kullanıcının üç kuruşuna kalmış değil paraları elbet verecekler lakin benim acil bir ödemem olabilir ihtiyacım olabilir faturamın son günü olabilir dolayısıyla geç gelmiş adalet --- adalet değildir!
    Adınıza üzüldüm hocam. Pepte olan param büyük bir mebla değil zaten kaybetsemde üzülmem. Şubeleri olan bankaların yapmadığını onlar yapınca biraz şaşırdım sadece
  • 28-06-2020, 18:55:58
    #7
    Vermeyin bu kadar basit bir işlem için. Sizi üzmeyecek bir paraysa
  • 28-06-2020, 19:02:02
    #8
    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adınıza üzüldüm hocam. Pepte olan param büyük bir mebla değil zaten kaybetsemde üzülmem. Şubeleri olan bankaların yapmadığını onlar yapınca biraz şaşırdım sadece
    şubesi olan bankalar annenizin kız soyadını bile alıyor ihtiyacı mı var. pep i bilmem ama papara kurdum kullanıyorum bunu da yakında kullanmaya başlarım.
  • 28-06-2020, 19:05:32
    #9
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şubesi olan bankalar annenizin kız soyadını bile alıyor ihtiyacı mı var. pep i bilmem ama papara kurdum kullanıyorum bunu da yakında kullanmaya başlarım.
    Anlatmak istediğimde o zaten. Başta TC ve kişisel bilgiler alınıyor. Diğerleri istemezken pep neden istiyor?