Peb ne kadar güvenli bilmem ama şuanda dünyanın en büyük şirketlerinden biri payoneer bile kullanıcılarına para akışını sağlayamıyorken şu site ne kadar güvenli bu sitede param kalır mı demek bana göre çok komik geliyor. çünkü insanların parası ki bunlardan biride benim payoneerde kalırken çekim işlemini yapamıyorken her site bunu yapar artık demeye başladım.
Bu arada payoneer benim yada x bir kullanıcının üç kuruşuna kalmış değil paraları elbet verecekler lakin benim acil bir ödemem olabilir ihtiyacım olabilir faturamın son günü olabilir dolayısıyla geç gelmiş adalet --- adalet değildir!
Adınıza üzüldüm hocam. Pepte olan param büyük bir mebla değil zaten kaybetsemde üzülmem. Şubeleri olan bankaların yapmadığını onlar yapınca biraz şaşırdım sadece