Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adınıza üzüldüm hocam. Pepte olan param büyük bir mebla değil zaten kaybetsemde üzülmem. Şubeleri olan bankaların yapmadığını onlar yapınca biraz şaşırdım sadece
şubesi olan bankalar annenizin kız soyadını bile alıyor ihtiyacı mı var. pep i bilmem ama papara kurdum kullanıyorum bunu da yakında kullanmaya başlarım.