araç ithalatı hakkında bilgisi olan
3
●94
- 27-06-2020, 01:05:29siz kendiniz vermeniz çok pahalı oluyor gidip ford'un bayisinden isteyin. getirme işlemleri vs. yüksek tutuyor.
Kendisi için supra getiren bir abimiz var ondan biliyorum. 2 Tane getirdiler. - 27-06-2020, 01:08:39Bayiden sipariş verin kendiniz getirirseniz daha fazlaya bile malolabilir.
- 27-06-2020, 01:18:19RebelFa1con adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBlacksheep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef bayiler 2. el piyasasına göre sıfır fiyatı veriyor resmen üreticiden aldıkları fiyat + vergileri hesaplayınca çok daha fazla tutuyor hesap
Türkiye'de vergiler yüksek olabilir ancak amerika da ford connect mustang den daha pahalı