• 27-06-2020, 00:55:52
    #1
    Merhaba arkadaşlar amerika ford dan 2020 mustang siparişi vermek istiyorum %160 vergisi + %18 kdv si var sipariş fiyatından ancak işlemler ve ötv kdv hakkında yanlış biliyorsam bilgi verebilir misiniz?
  • 27-06-2020, 01:05:29
    #2
    siz kendiniz vermeniz çok pahalı oluyor gidip ford'un bayisinden isteyin. getirme işlemleri vs. yüksek tutuyor.
    Kendisi için supra getiren bir abimiz var ondan biliyorum. 2 Tane getirdiler.
  • 27-06-2020, 01:08:39
    #3
    Bayiden sipariş verin kendiniz getirirseniz daha fazlaya bile malolabilir.
  • 27-06-2020, 01:18:19
    #4
    RebelFa1con adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz kendiniz vermeniz çok pahalı oluyor gidip ford'un bayisinden isteyin. getirme işlemleri vs. yüksek tutuyor.
    Kendisi için supra getiren bir abimiz var ondan biliyorum. 2 Tane getirdiler.
    Blacksheep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayiden sipariş verin kendiniz getirirseniz daha fazlaya bile malolabilir.

    Maalesef bayiler 2. el piyasasına göre sıfır fiyatı veriyor resmen üreticiden aldıkları fiyat + vergileri hesaplayınca çok daha fazla tutuyor hesap

    Türkiye'de vergiler yüksek olabilir ancak amerika da ford connect mustang den daha pahalı