RebelFa1con adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz kendiniz vermeniz çok pahalı oluyor gidip ford'un bayisinden isteyin. getirme işlemleri vs. yüksek tutuyor.
Kendisi için supra getiren bir abimiz var ondan biliyorum. 2 Tane getirdiler.
Blacksheep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bayiden sipariş verin kendiniz getirirseniz daha fazlaya bile malolabilir.

Maalesef bayiler 2. el piyasasına göre sıfır fiyatı veriyor resmen üreticiden aldıkları fiyat + vergileri hesaplayınca çok daha fazla tutuyor hesap

Türkiye'de vergiler yüksek olabilir ancak amerika da ford connect mustang den daha pahalı