siz kendiniz vermeniz çok pahalı oluyor gidip ford'un bayisinden isteyin. getirme işlemleri vs. yüksek tutuyor.
Kendisi için supra getiren bir abimiz var ondan biliyorum. 2 Tane getirdiler.
Bayiden sipariş verin kendiniz getirirseniz daha fazlaya bile malolabilir.
Maalesef bayiler 2. el piyasasına göre sıfır fiyatı veriyor resmen üreticiden aldıkları fiyat + vergileri hesaplayınca çok daha fazla tutuyor hesap
Türkiye'de vergiler yüksek olabilir ancak amerika da ford connect mustang den daha pahalı