siz kendiniz vermeniz çok pahalı oluyor gidip ford'un bayisinden isteyin. getirme işlemleri vs. yüksek tutuyor.
Kendisi için supra getiren bir abimiz var ondan biliyorum. 2 Tane getirdiler.