Bisiklet için evde eğlenceli olan Zwift uygulamasını buldum, acaba hangi trainer ile başlamak iyi bir seçim olacaktır?
Acaba aramızda kullanmış olanlar veya kullananlar var mı?
Trainer fiyatları da dudak uçuklatıyorken yanlış bir alım yapmamak lazım.
Aramızda Zwift Kullanan var mı?
1
●71
- 25-06-2020, 18:59:17
- 25-06-2020, 19:07:57Valla hocam bisikletçi bi arkadaşım vardı. şimdi askerde kendisi, sürekli bana bırakırdı bisikletini. Hep valla yoruldum antalya sıcağından falan diye diye lifeline marka olanları araştırıyordu. Fiyat performans modelleri iyiymiş onun. Ama detayını bilmiyorum inanın. Yalnız trainer için ayrı lastik falan da lazım bildiğim kadarıyla ses olmaması açısından
edit: virgül
