Valla hocam bisikletçi bi arkadaşım vardı. şimdi askerde kendisi, sürekli bana bırakırdı bisikletini. Hep valla yoruldum antalya sıcağından falan diye diye lifeline marka olanları araştırıyordu. Fiyat performans modelleri iyiymiş onun. Ama detayını bilmiyorum inanın. Yalnız trainer için ayrı lastik falan da lazım bildiğim kadarıyla ses olmaması açısından
edit: virgül