Bisiklet için evde eğlenceli olan Zwift uygulamasını buldum, acaba hangi trainer ile başlamak iyi bir seçim olacaktır?
Acaba aramızda kullanmış olanlar veya kullananlar var mı?
Trainer fiyatları da dudak uçuklatıyorken yanlış bir alım yapmamak lazım.