• 23-06-2020, 20:38:31
    #1
    Merhaba,

    Belki aramızda belediyede çalışanlar vardır. Birkaç şey merak etmekteyim.

    Belediyeye herhangi bir mühendis ünvanı ile alım yapılamaz mı? Bu alım ilanla mı oluyor?
    Belediyeye sözleşmeli alınan herkes yan kuruluşlar arasından normal asgari ücretli calisan olarak mı alınıyor?
    Yoksa tüm alımlar kpss aracılığı ile mi gerçekleşiyor?
  • 23-06-2020, 21:03:19
    #2
    Komşumuzun mühendis arkadaşına iş teklif etmiş belediye, o da kabul edemeyeceğini belirtip komşumu önermiş, o da mühendis. Sonra görüşmeye vs gitmiş . Belediyede mühendis olarak çalışmaya başladığını biliyorum. Detaylı bilgi sahibi değilim.
  • 23-06-2020, 21:10:42
    #3
    BoogeymaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Belki aramızda belediyede çalışanlar vardır. Birkaç şey merak etmekteyim.

    Belediyeye herhangi bir mühendis ünvanı ile alım yapılamaz mı? Bu alım ilanla mı oluyor?
    Belediyeye sözleşmeli alınan herkes yan kuruluşlar arasından normal asgari ücretli calisan olarak mı alınıyor?
    Yoksa tüm alımlar kpss aracılığı ile mi gerçekleşiyor?
    Belediyelere farklı şekilde personel istihdam edilebilir.
    1.Memur
    2.Sözleşmeli
    3.İşçi
    4.Taşeron

    2-3-4 deki seçenekler genelde tercih ediliyor. Genel olarak referans ve başkan onayı ile gerçekleşir. 4 statüdede mühendis olarak alabilirler. aynı iş 4 farklı maaş olur
  • 23-06-2020, 21:16:17
    #4
    Torpil, torpil, torpil... Belediyelere ve belediye kurumlarına %95 torpilli alım yapılıyor. Torpilin adı da referans. Yıllardır belediyelerin kamu ve kurum dışı alımlarında açılan ilanlarına başvururum. Hiçbirinde de geri dönüş alamadım. Yok ben şansımı denemek istiyorum derseniz buyrun;

    Kamu memur alımları için güncel ilanlar: https://www.iskur.gov.tr/baglantilar...alim-ilanlari/

    Kurum dışı memur alımları için güncel ilanlar: https://www.iskur.gov.tr/baglantilar...i-alimi-ilani/

    Güncel ilanları buradan takip edebilirsiniz.