Merhaba,

Belki aramızda belediyede çalışanlar vardır. Birkaç şey merak etmekteyim.

Belediyeye herhangi bir mühendis ünvanı ile alım yapılamaz mı? Bu alım ilanla mı oluyor?
Belediyeye sözleşmeli alınan herkes yan kuruluşlar arasından normal asgari ücretli calisan olarak mı alınıyor?
Yoksa tüm alımlar kpss aracılığı ile mi gerçekleşiyor?