Torpil, torpil, torpil... Belediyelere ve belediye kurumlarına %95 torpilli alım yapılıyor. Torpilin adı da referans. Yıllardır belediyelerin kamu ve kurum dışı alımlarında açılan ilanlarına başvururum. Hiçbirinde de geri dönüş alamadım. Yok ben şansımı denemek istiyorum derseniz buyrun;

Kamu memur alımları için güncel ilanlar: https://www.iskur.gov.tr/baglantilar...alim-ilanlari/

Kurum dışı memur alımları için güncel ilanlar: https://www.iskur.gov.tr/baglantilar...i-alimi-ilani/

Güncel ilanları buradan takip edebilirsiniz.