Torpil, torpil, torpil... Belediyelere ve belediye kurumlarına %95 torpilli alım yapılıyor. Torpilin adı da referans. Yıllardır belediyelerin kamu ve kurum dışı alımlarında açılan ilanlarına başvururum. Hiçbirinde de geri dönüş alamadım. Yok ben şansımı denemek istiyorum derseniz buyrun;
Kamu memur alımları için güncel ilanlar:
https://www.iskur.gov.tr/baglantilar...alim-ilanlari/
Kurum dışı memur alımları için güncel ilanlar:
https://www.iskur.gov.tr/baglantilar...i-alimi-ilani/
Güncel ilanları buradan takip edebilirsiniz.