Ufak bir sorum var R10+
11
●149
- 22-06-2020, 12:35:09Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhabalar aslında yaşadığım durum tüketici haklarına mı giriyor onu bile tam bilmiyorum. Olayı özetlemem gerekirse ben itopya dan bir sistemi özelleştirdim ve sepetime ekledim fakat firma bana alıcak mısınız gibi bi soru sormadan sepetimden kaldırıyor ve ürüne stok yok damgası koyuyor benim ruhum bile duymamış uyuyordum şimdi sistemi alıcaktım fakat böyle bir durum ile karşılaştım. Benim itopya yı şikayet etme hakkım var mı ? ya da başka bir çaresi var mı bu işin ?
- 22-06-2020, 12:41:35Hocam kanıtım yok tahminimce benim hariketleri mi görebilirler diye düşünüyorum.emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sistemi başka bir yerden toplamaya kalkarsam 3k zarar da oluyorum o yüzden böyle uğraşmak istiyorum çünkü az bir para değil. max 1k indirimli bir sistem olsa neyse de 3k az bir para değil. - 22-06-2020, 12:42:40Hocam ben de aynı yerden sipariş verdim stok 1 gözüküyodu satın aldım meğer stok yokmuş ellerinde 1 hafta bekledim hareket yok sonrasında siparişimi iptal ettim.Yani stok yok diye üzülmeyin orda stok 1 gözükse de stok olmuyo başka yerden vermenizi tavsiye edrim.
- 22-06-2020, 12:45:36O sistemi başka bir yerden verecek gücüm yok hocam 1-2 ay daha bekliceğim böyle bir sistem için o zamanalfonzovalentin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2020, 12:58:48Mail attım dönüş bekliyorum olmadı 2 saate arıcağımBabyyoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2020, 13:11:52telefonla ulaşman zor olabilir ben aradığımda 95 kişi sıra sayıyoduRamazaNxOny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2020, 13:13:40Tek sebebi çoçukların sistemlerinin gelmemesi yüzünden o yüzden sıra vardır hocam bi şekilde ulaşıcaz artık abdullah abi ile görüşmeye çalışıyorum şuan.alfonzovalentin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle