emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bir kanıtınız varmı ve bu durum için şikayetle uğraşmanıza gerek yok bence boşverın başka yerden toplayın sıstemınızı
Hocam kanıtım yok tahminimce benim hariketleri mi görebilirler diye düşünüyorum.
Hocam sistemi başka bir yerden toplamaya kalkarsam 3k zarar da oluyorum o yüzden böyle uğraşmak istiyorum çünkü az bir para değil. max 1k indirimli bir sistem olsa neyse de 3k az bir para değil.