Merhabalar aslında yaşadığım durum tüketici haklarına mı giriyor onu bile tam bilmiyorum. Olayı özetlemem gerekirse ben itopya dan bir sistemi özelleştirdim ve sepetime ekledim fakat firma bana alıcak mısınız gibi bi soru sormadan sepetimden kaldırıyor ve ürüne stok yok damgası koyuyor benim ruhum bile duymamış uyuyordum şimdi sistemi alıcaktım fakat böyle bir durum ile karşılaştım. Benim itopya yı şikayet etme hakkım var mı ? ya da başka bir çaresi var mı bu işin ?