Merhaba arkadaşlar, 24 yaşındayım freelancer olarak kazanç sağlıyorum. Sosyal medya reklamı, domain al sat gibi. Aylık 4 5 bin olmasa da yine para giriş çıkış oluyor. Şahıs şirketi hakkında birçok yazı okudum forumda. Bazıları aylık 1.500 diyorken bazıları 250 300 diyor.
Genç girişimci ilk kez açacaklar için sanırım bağkur ödemesi yokmuş. Peki diyelim ki, 12 ay yok ben 11. Ay da kapatmak istediğim zaman nasıl oluyor?
Ayrıca %40 da engelliyim ekstra bir şey oluyor mu benim için? Vergi muafiyeti hakkı veriliyor çünkü bize ama bu şahıs şirketi hakkında bir işe yarıyor mu? Cevap verebilirseniz sevinirim.
Şahıs Şirketi Hakkında
4
●176
- 19-06-2020, 22:02:49
- 19-06-2020, 22:04:26https://www.r10.net/off-topic/230625...k-gerekir.htmlnekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
* 11. ayda şirketini kapatsanda bir sorun olmaz.
* Rahatsızlığın ile ilgili ek bir durum olacağını sanmıyorum kosgep den yararlanacaksan eğer ek birşeyler olabilir - 19-06-2020, 22:08:26Yani vergi muafiyeti hakkımız şahıs şirketinde işe yaramıyor o zaman?ynR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2020, 22:10:29Zaten genç girişimci isen 3 yıl 75k a kadar gelir vergisinden muafsın 1 yıl bağkurun ödeniyor kdv'ide zaten müşteriden alıyorsun daha ne olsun hocamnekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

+ limited yada anonim şirketlerinde vergiden muaf söz konusu olmaz çünkü o ayrı birisi olarak görünür senle ilgisi olmaz
