Merhaba arkadaşlar, 24 yaşındayım freelancer olarak kazanç sağlıyorum. Sosyal medya reklamı, domain al sat gibi. Aylık 4 5 bin olmasa da yine para giriş çıkış oluyor. Şahıs şirketi hakkında birçok yazı okudum forumda. Bazıları aylık 1.500 diyorken bazıları 250 300 diyor.
Genç girişimci ilk kez açacaklar için sanırım bağkur ödemesi yokmuş. Peki diyelim ki, 12 ay yok ben 11. Ay da kapatmak istediğim zaman nasıl oluyor?
Ayrıca %40 da engelliyim ekstra bir şey oluyor mu benim için? Vergi muafiyeti hakkı veriliyor çünkü bize ama bu şahıs şirketi hakkında bir işe yarıyor mu? Cevap verebilirseniz sevinirim.