ynR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/off-topic/230625...k-gerekir.html

* 11. ayda şirketini kapatsanda bir sorun olmaz.
* Rahatsızlığın ile ilgili ek bir durum olacağını sanmıyorum kosgep den yararlanacaksan eğer ek birşeyler olabilir
Yani vergi muafiyeti hakkımız şahıs şirketinde işe yaramıyor o zaman?