• 19-06-2020, 12:03:39
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar,1 yıllık üyeliği olanlara 1 adet nick değiştirme hakkı verseler nasıl olur sizce?
  • 19-06-2020, 12:05:01
    #2
    neden?
  • 19-06-2020, 12:05:33
    #3
    1 yıl az.
  • 19-06-2020, 12:05:34
    #4
    Çok saçma olur bence 350 tl markette satışta o kadar ihtiyaç duyan kişi alabilir 350 tl e alan kişilere de fazlası ile ayıp olacaktır.
  • 19-06-2020, 12:06:20
    #5
    Ritalin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden?
    mesela ben bir sevinçle açmıştım r10 hesabımı scriptin ismini vermiştim, şimdi eskisi gibi hoş durmuyor o yüzden söylemiştim



    PardoraS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok saçma olur bence 350 tl markette satışta o kadar ihtiyaç duyan kişi alabilir 350 tl e alan kişilere de fazlası ile ayıp olacaktır.
    doğru söylüyorsunuz ama fiyatlar biraz yüksek geldi bence



    EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 yıl az.
    yükseltiilebilir
  • 19-06-2020, 12:09:02
    #6
    Hiç ortalığı bulandırmayın bu şekilde sistem güzel ilerliyor. Herkes her istediğini yapmasın ki ciddi bir duruşu olsun forumun 🤗🤗
  • 19-06-2020, 12:12:00
    #7
    wArznom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç ortalığı bulandırmayın bu şekilde sistem güzel ilerliyor. Herkes her istediğini yapmasın ki ciddi bir duruşu olsun forumun 🤗🤗
    hayır sadece aklıma takıldı sormak istedim
  • 19-06-2020, 12:22:21
    #8
    Arkadaşlar bazı durumlar için izin verilebilir diye düşünüyorum. Şu anki aklım olsa nickimi adım soyadım yapmak isterdim. Kimlik doğrulama ile en azından böyle şeylere izin verilebilir
  • 19-06-2020, 12:24:42
    #9
    1 değil ama +10 yıllık üyelere verilebilir.