Nick (İssim) Değiştirme
13
●312
- 19-06-2020, 12:06:20mesela ben bir sevinçle açmıştım r10 hesabımı scriptin ismini vermiştim, şimdi eskisi gibi hoş durmuyor o yüzden söylemiştimRitalin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

doğru söylüyorsunuz ama fiyatlar biraz yüksek geldi bencePardoraS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yükseltiilebilirEnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2020, 12:12:00hayır sadece aklıma takıldı sormak istedimwArznom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
