• 19-06-2020, 12:24:44
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ticaret yapan biri için tek seferlik 350 lira, yıl bazında günlük 1 liraya bile denk gelmiyor. Ha ticaret yapmıyorsanız değiştirmeyiverin sonuçta sizi ve sizin satışınızı etkileyecek bir durum yok ortada
  • 19-06-2020, 12:30:59
    #11
    Herkes, kendine verilmiş bir nick değiştirme fırsatını değerlendirmek ister ve platformda üyelik süresi 1 yıldan fazla olan üye sayısı 100 bine yakın . Pek de makul bir talep değil bu yüzden.
  • 04-08-2020, 16:28:14
    #12
    10 yılı tamamlamış kişilere verilmesi gerekmekte, ya da en azından isim soyisim şeklinde tanımalama hakkı yapılmalı. Ben 16 yaşımda iken açmıştım hesabımı, şuan 29 yaşımdayım. 15-16 yaşlarında kullandığınız nickleri bir düşünün, doğal olarak bu nickname hiç hoşuma gitmiyor. Foruma her giriş yaptığımda gözüme çarpıyor.
  • 20-08-2020, 22:21:44
    #13
    aquaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır sadece aklıma takıldı sormak istedim
    Pm lerinize cevap verimisiniz ? Yoksa şikayet konusu açıp banlanmanızı mı sağlayalım ?
  • 20-08-2020, 22:30:47
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Nic (Rumuz) değiştirme genelde saygınlığını yitiren kullanıcıların tercih ettiği bir yöntem olarak bilinir. Yaygın kanaat budur. Eskiden 0 532 li telefonlar saygın; 0535 li telefonlar da hazır kart diye tabir edilen saygın olmayan bir telefon alan kodu idi.

    - Başka kisveye bürünme hoş karşılaşan bir durum değil. O bakımdan kimsenin rumuzu değiştirilmemesi gerekir. Şahsi kanaatim.