10 yılı tamamlamış kişilere verilmesi gerekmekte, ya da en azından isim soyisim şeklinde tanımalama hakkı yapılmalı. Ben 16 yaşımda iken açmıştım hesabımı, şuan 29 yaşımdayım. 15-16 yaşlarında kullandığınız nickleri bir düşünün, doğal olarak bu nickname hiç hoşuma gitmiyor. Foruma her giriş yaptığımda gözüme çarpıyor.