mesela ben bir sevinçle açmıştım r10 hesabımı scriptin ismini vermiştim, şimdi eskisi gibi hoş durmuyor o yüzden söylemiştim

Çok saçma olur bence 350 tl markette satışta o kadar ihtiyaç duyan kişi alabilir 350 tl e alan kişilere de fazlası ile ayıp olacaktır.
doğru söylüyorsunuz ama fiyatlar biraz yüksek geldi bence

yükseltiilebilir