• 18-06-2020, 16:53:27
    #1
    Merhaba hocalarım, kasım celbinde askere gideyim diyorum fakat ösym'nin yaptığı bir sınava girmem gerekiyor. Sorularım;

    1-askerde sınava girebilirmiyim bir engel çıkabilirmi?
    2-farklı şehirde girebilirmiyim?
  • 18-06-2020, 16:54:21
    #2
    1.girebilirsin sorun olmaz
    2.bilgim yok o konuda
  • 18-06-2020, 16:54:58
    #3
    3 gün mazeret izniniz var
  • 18-06-2020, 16:55:01
    #4
    Üyeliği durduruldu
    askerde girebilirsin ama farklı bir şehir için ösymden teyit al bence
  • 18-06-2020, 16:56:25
    #5
    Egitimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocalarım, kasım celbinde askere gideyim diyorum fakat ösym'nin yaptığı bir sınava girmem gerekiyor. Sorularım;

    1-askerde sınava girebilirmiyim bir engel çıkabilirmi?
    2-farklı şehirde girebilirmiyim?
    Tam 10 yıl oldu ben askerlik yapalı. Değişimler oldu çok fazla o zamandan bu zaman. Ama benim zamanımda açık öğretim sınavlarına veya her hangi bir sınava girebiliyordun izin alıp. Bence pandemi den dolayı izin vermezler eğer halen daha serbestse.
  • 18-06-2020, 16:56:58
    #6
    farklı şehirde olmaz ikamet al.
    Çok yakın şehirdeyse evci çıkarsın komutana anlatırsın durumu gidersin.
    Benim dönemimde giden oldu.
  • 18-06-2020, 17:02:03
    #7
    Acemilik de bilmiyorum ama , usta birliğinde girebilirsin, farklı şehirde olsa fark etmez.
  • 18-06-2020, 17:04:26
    #8
    Acemiliğe denk gelicek işin garibi 😊
  • 18-06-2020, 17:06:15
    #9
    Bizim dönemde sınava gireceği ili seçebiliyorlardı. Askerlik süresi içerisinde sınava girecekse, askerlik yaptığı yeri yazıyordu ve sınav belgesini göstermesi, izin için yeterli oluyordu.

    Yani sınava girmeni kimse sorun etmez
    Farklı şehir durumu, eğer iznin varsa 3 gün izin kullanırsın. Haricinde sadece sınav için seni başka şehire göndermezler. Tabi bulunduğun ilde sınav yapılmıyorsa o ayrı.