Bizim dönemde sınava gireceği ili seçebiliyorlardı. Askerlik süresi içerisinde sınava girecekse, askerlik yaptığı yeri yazıyordu ve sınav belgesini göstermesi, izin için yeterli oluyordu.

Yani sınava girmeni kimse sorun etmez
Farklı şehir durumu, eğer iznin varsa 3 gün izin kullanırsın. Haricinde sadece sınav için seni başka şehire göndermezler. Tabi bulunduğun ilde sınav yapılmıyorsa o ayrı.