Merhaba hocalarım, kasım celbinde askere gideyim diyorum fakat ösym'nin yaptığı bir sınava girmem gerekiyor. Sorularım;
1-askerde sınava girebilirmiyim bir engel çıkabilirmi?
2-farklı şehirde girebilirmiyim?
Tam 10 yıl oldu ben askerlik yapalı. Değişimler oldu çok fazla o zamandan bu zaman. Ama benim zamanımda açık öğretim sınavlarına veya her hangi bir sınava girebiliyordun izin alıp. Bence pandemi den dolayı izin vermezler eğer halen daha serbestse.