• 16-06-2020, 11:55:12
    #1
    ArkadaÅŸlar herkese iyi forumlar,
    Bugün evime bir polis ekibi gelip beni sormuş, evdede kimse olmadığı için amcam inmiş konuşmaya sağolsun.
    Polisler benim bir iki ay önce yasaklı bir site açtığımı söylemiş ismide yabancı olduğu için amcam malum aklinda tutamamış.
    İşin garip tarafı ise 3.5 aydır ben askerdeyim android telefonuda şok bir aydır anca evdekilerle görüntü konuşmak için aradada foruma ,tsk nin alımlarına bakmak için kullanıyordum ki ben site açmanın kurmanın s'sini bilmiyorum en fazla açtığım site blogspot tur yani böyle birşey yapmam imkansız suan sirnaktayim arıyorum ilçe emniyeti kimse açmıyor. Benimde içime kocaman bir kurt düştü dolayısıyla.
    Varmı başına böyle bişey gelen?
    Bir yanlışlık olma ihtimali varmıdır?
    Cezası falan nedir bunun?
    Mobildeyim kusura bakmayın konu tasarımı ve imla hataları için
  • 16-06-2020, 11:57:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yasaklı siteleri genelde çalıntı kimlik bilgileriyle açıyorlar. Daha önce başına gelen bir kişi burada konu açmıştı. Umarım sizin başınıza da bu gelmemiştir.
  • 16-06-2020, 11:57:43
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Rahat olun hocam, ilçe emniyete gidip durumu öğrenebilirsiniz. Edevlet üzerinden de adınıza açılmış dava var mı yok mu kontrol edin.
  • 16-06-2020, 11:58:20
    #4
    belki domaini kayıt ederken sizin adınızı kullanmış olabilir. başıma gelmişti böyle bir olay. ifade verirsin bir şey olmaz. emniyete giderek detayını öğren.
  • 16-06-2020, 11:58:23
    #5
    hocam sanal alem fazla karışık.

    adınıza bile açmış olabilirler ama sonuç olarak yapmadıysanız ispatlama olamayacağı için sıkıntı olmaz. yani rahat olun.

    bende bir bile domaini almıştım yıllar önce bir gün polisler geldi falan meğersem zamanında birileri sahte bilet satmış. dedim ben yeni aldım ilgim yok. kapanmıştı.

    yani rahat olun. bir şey çıkmaz.
  • 16-06-2020, 11:58:31
    #6
    Merhaba ilgili süreçte askerde olduğunuz için işlemediğiniz bir suçun üzerinize kalması imkansız geliyor, içinizi ferah tutun. Geçmiş olsun
  • 16-06-2020, 11:58:33
    #7
    Kişisel Rütbe
    Hocam birinin daha başına gelmisti sağlayıcı isimtescilse gecmis olsun tcniz ve isminizi kullanarak acmalari dogal cunku isimtescile tc yazinca zamaninda oto isim cikiyordu durumu farkedip sizi kullanmis olabilirler.
  • 16-06-2020, 11:58:47
    #8
    Aynısı benim başıma geldi 1 yıl önce geldiler sordular gittiler sonra ne ses ne seda ben 2 3 defa sibere gittim ordanda kovdular ☺️ heralde bazen ÅŸaka yapıyorlar ☺️☺️
  • 16-06-2020, 12:02:27
    #9
    talhapolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasaklı siteleri genelde çalıntı kimlik bilgileriyle açıyorlar. Daha önce başına gelen bir kişi burada konu açmıştı. Umarım sizin başınıza da bu gelmemiştir.
    Umarım

    kayademir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rahat olun hocam, ilçe emniyete gidip durumu öğrenebilirsiniz. Edevlet üzerinden de adınıza açılmış dava var mı yok mu kontrol edin.
    Sorguladım hocam bişey yok orda emniyete gidemem hala askerdeyim
    Alpagu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    belki domaini kayıt ederken sizin adınızı kullanmış olabilir. başıma gelmişti böyle bir olay. ifade verirsin bir şey olmaz. emniyete giderek detayını öğren.
    Emniyete gidemem hocam şuan halı hazırda silah altindayim
    redghost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sanal alem fazla karışık.

    adınıza bile açmış olabilirler ama sonuç olarak yapmadıysanız ispatlama olamayacağı için sıkıntı olmaz. yani rahat olun.

    bende bir bile domaini almıştım yıllar önce bir gün polisler geldi falan meğersem zamanında birileri sahte bilet satmış. dedim ben yeni aldım ilgim yok. kapanmıştı.

    yani rahat olun. bir şey çıkmaz.
    İnşallah hocam

    gurkaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba ilgili süreçte askerde olduğunuz için işlemediğiniz bir suçun üzerinize kalması imkansız geliyor, içinizi ferah tutun. Geçmiş olsun
    SaÄŸolun hocam inÅŸallah biÅŸey olmaz

    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam birinin daha başına gelmisti sağlayıcı isimtescilse gecmis olsun tcniz ve isminizi kullanarak acmalari dogal cunku isimtescile tc yazinca zamaninda oto isim cikiyordu durumu farkedip sizi kullanmis olabilirler.
    Sağolun hocam inşallah böyle bişey olmamıştır elim kolum bağlı kaldı arıyorum ulaşamıyorum

    jjoker1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynısı benim başıma geldi 1 yıl önce geldiler sordular gittiler sonra ne ses ne seda ben 2 3 defa sibere gittim ordanda kovdular ☺️ heralde bazen ÅŸaka yapıyorlar ☺️☺️
    İnşallah buda kötü bir sakadir