Arkadaşlar herkese iyi forumlar,
Bugün evime bir polis ekibi gelip beni sormuş, evdede kimse olmadığı için amcam inmiş konuşmaya sağolsun.
Polisler benim bir iki ay önce yasaklı bir site açtığımı söylemiş ismide yabancı olduğu için amcam malum aklinda tutamamış.
İşin garip tarafı ise 3.5 aydır ben askerdeyim android telefonuda şok bir aydır anca evdekilerle görüntü konuşmak için aradada foruma ,tsk nin alımlarına bakmak için kullanıyordum ki ben site açmanın kurmanın s'sini bilmiyorum en fazla açtığım site blogspot tur yani böyle birşey yapmam imkansız suan sirnaktayim arıyorum ilçe emniyeti kimse açmıyor. Benimde içime kocaman bir kurt düştü dolayısıyla.
Varmı başına böyle bişey gelen?
Bir yanlışlık olma ihtimali varmıdır?
Cezası falan nedir bunun?
Mobildeyim kusura bakmayın konu tasarımı ve imla hataları için