• 13-06-2020, 23:50:08
    #1
    Merhabalar, işleriniz ne durumda? nasıl gidiyor? kazançlar nasıl, ödemelerinizi alabiliyor musunuz? Yoğunluk var mı?

    Bakalım keyifler nasıl

    Herkese hayırlı işler diliyorum.

    Şahsen benim bu ara biraz yoğunlaştı. Allaha şükür boş vakit bulamıyoruz. Umarım hepinizin olumludur
  • 13-06-2020, 23:53:03
    #2
    Dolandırıcılar ve yandaşları olmasa hayat güzel ama sabahlara kadar çalışıp paramızı dolandırıcılara kaptırmak biraz üzsede yaşamaya devam işe güce devam şükür müşterilerimiz iyi ki varlar.
  • 13-06-2020, 23:55:31
    #3
    Şuanlık şükür sorunsuz devam ediyoruz hocam işler iyi daha da iyi olur inşallah
  • 14-06-2020, 00:00:07
    #4
    Medyamon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolandırıcılar ve yandaşları olmasa hayat güzel ama sabahlara kadar çalışıp paramızı dolandırıcılara kaptırmak biraz üzsede yaşamaya devam işe güce devam şükür müşterilerimiz iyi ki varlar.
    Geçmiş olsun hocam. Hak yiyenlerin hakkı bir gün çıkar. Bizim de çiçeklerimiz açar üzülmesin şükür.

    Scruosbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuanlık şükür sorunsuz devam ediyoruz hocam işler iyi daha da iyi olur inşallah
    umarım daha iyi olur hocam
  • 14-06-2020, 00:04:20
    #5
    G⭐L⭐T⭐S⭐R⭐Y
    Türkiyenin köklü bir e-ticaret firmasında çalışıyorum hocam, reklamlar da sürekli dönüyor full mesaiye devam bu ay ortalama 1,2M Ürün çıkışı oldu firmadan kısacası çok yoğun geçiyor.
  • 14-06-2020, 00:04:49
    #6
    Yaşım 16, henüz para kazanmama gerek yok ama bilgilerim ile para kazanma niyetli yaklaşık 1 ay önce R10 üzerinden kurulum hizmeti vermeye başladım. Allah'a şükür R10 sayesinde harçlığımı çıkarabiliyorum. Yaşıtlarım genelde dışarıda virüs kovalarken ben evimde bilgisayar üzerinde para kazanmaya başladım. Eğer bu yorumu okuyan yaşıt arkadaşlarım var ise kesinlikle yazılım hakkınızda bir bilginiz var ise bunu kullanın, bundan para kazanmaya çalışın. Hem gelişirsiniz hem harçlığınızı babanızdan değil, alın terinizden alırsınız.
  • 14-06-2020, 00:08:33
    #7
    ibrhmatysn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiyenin köklü bir e-ticaret firmasında çalışıyorum hocam, reklamlar da sürekli dönüyor full mesaiye devam bu ay ortalama 1,2M Ürün çıkışı oldu firmadan kısacası çok yoğun geçiyor.
    Umarım sizlerin de gelirlerine yansıyordur
    ugrbrk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşım 16, henüz para kazanmama gerek yok ama bilgilerim ile para kazanma niyetli yaklaşık 1 ay önce R10 üzerinden kurulum hizmeti vermeye başladım. Allah'a şükür R10 sayesinde harçlığımı çıkarabiliyorum. Yaşıtlarım genelde dışarıda virüs kovalarken ben evimde bilgisayar üzerinde para kazanmaya başladım. Eğer bu yorumu okuyan yaşıt arkadaşlarım var ise kesinlikle yazılım hakkınızda bir bilginiz var ise bunu kullanın, bundan para kazanmaya çalışın. Hem gelişirsiniz hem harçlığınızı babanızdan değil, alın terinizden alırsınız.
    Kesinlikle kardeşim. Başarılarının devamını dilerim umarım her şey gönlünce olur. Emin ol pişman olmazsın. kendini geliştirmeye bak.
  • 14-06-2020, 00:10:30
    #8
    2 gün boştu da accık hareketlenivedi 👽
  • 14-06-2020, 00:14:45
    #9
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 gün boştu da accık hareketlenivedi 👽
    buram buram horoz kokusu geliyor ehehhe