Türkiyenin köklü bir e-ticaret firmasında çalışıyorum hocam, reklamlar da sürekli dönüyor full mesaiye devam bu ay ortalama 1,2M Ürün çıkışı oldu firmadan kısacası çok yoğun geçiyor.
Umarım sizlerin de gelirlerine yansıyordur
Yaşım 16, henüz para kazanmama gerek yok ama bilgilerim ile para kazanma niyetli yaklaşık 1 ay önce R10 üzerinden kurulum hizmeti vermeye başladım. Allah'a şükür R10 sayesinde harçlığımı çıkarabiliyorum. Yaşıtlarım genelde dışarıda virüs kovalarken ben evimde bilgisayar üzerinde para kazanmaya başladım. Eğer bu yorumu okuyan yaşıt arkadaşlarım var ise kesinlikle yazılım hakkınızda bir bilginiz var ise bunu kullanın, bundan para kazanmaya çalışın. Hem gelişirsiniz hem harçlığınızı babanızdan değil, alın terinizden alırsınız.
Kesinlikle kardeşim. Başarılarının devamını dilerim umarım her şey gönlünce olur. Emin ol pişman olmazsın. kendini geliştirmeye bak.