Medyamon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dolandırıcılar ve yandaşları olmasa hayat güzel ama sabahlara kadar çalışıp paramızı dolandırıcılara kaptırmak biraz üzsede yaşamaya devam işe güce devam şükür müşterilerimiz iyi ki varlar.
Geçmiş olsun hocam. Hak yiyenlerin hakkı bir gün çıkar. Bizim de çiçeklerimiz açar üzülmesin şükür.

Scruosbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuanlık şükür sorunsuz devam ediyoruz hocam işler iyi daha da iyi olur inşallah
umarım daha iyi olur hocam