• 12-06-2020, 19:42:29
    #1
    Merhaba arkadaşlar.Sahibindenin tek ilan kuralı ve ücretli ilan ekleme olayı nedeni ile ülkemizde oldukça tutuluyor letgo.

    2-3 gündür oturdum bir kaç proje çıkardım lakin kafama oturmayan bazı yerler var o yüzden start veremedim.

    Varmı bir fikriniz letgodan ürün otomatil eşya satmadan kazanç nasıl sağlarız ? Veya ürün satarak vs.

    Aklımda link kısaltma vardı denedim ilan açıklamasına link aktif çıkmıyor malesef tıklanabilir olmuyor bağlantı.

    Kafamdaki diğer projeyide bakalım biri tahmin edecekmi ona göre gelen yorumlara göre yazacağım ( onun olma tutma ihtimali çok daha mümkün duruyor )
  • 12-06-2020, 19:56:12
    #2
    bizim arkadaş nerde kelepir bir eşya var alıyor ve gerekli düzenlemeleri yapıp satıyor güzel de para kazanıyor sadece al sat yaparak yani ticaret ile kimi zaman 1 ayda asgari ücretin 2 katı cebine kalıyor.
  • 12-06-2020, 19:57:23
    #3
    Abi uzun zamandır letgo’ya üyeyim, 3 tane dolu dolu ev eşyası, 2 tane dolu dolu ofis şirket malzemeleri sattım, oradaki insanlar çok ölücüler ya. Aylık letgodan şu kadar kazanıyorum, bu kadar geliyor diyenler var ama 2-3k lara pek inanamıyorum ama ufaktan cep harçlığı çıkabilir. Donanım haber ölücülerinin letgo ölücülerinin yanında esamesi okunmaz.
  • 12-06-2020, 20:00:43
    #4
    Hodari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi uzun zamandır letgo’ya üyeyim, 3 tane dolu dolu ev eşyası, 2 tane dolu dolu ofis şirket malzemeleri sattım, oradaki insanlar çok ölücüler ya. Aylık letgodan şu kadar kazanıyorum, bu kadar geliyor diyenler var ama 2-3k lara pek inanamıyorum ama ufaktan cep harçlığı çıkabilir. Donanım haber ölücülerinin letgo ölücülerinin yanında esamesi okunmaz.
    o ölücülerden biri de arkadaşım
  • 12-06-2020, 20:02:35
    #5
    ⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
    kafanızdaki diğer fikir letgodan affiliate satış olabilir yada adsenseye tklattırma olabilir
  • 12-06-2020, 20:03:34
    #6
    oguzhanyanar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim arkadaş nerde kelepir bir eşya var alıyor ve gerekli düzenlemeleri yapıp satıyor güzel de para kazanıyor sadece al sat yaparak yani ticaret ile kimi zaman 1 ayda asgari ücretin 2 katı cebine kalıyor.
    Hocam oradaki ölücülerle uğraşmak gerçekten normal bi insanın kaldırabileceği bir olay değil. Şahsen yaptığım işte çok stresli ancak ben orada yaşadığım sinir ve stresi hiçbir zaman yaşamadım. Bundan dolayı arkadaşınızın kazandığı para bu iş için hiçbir şey değil bence. O strese değmez.
  • 12-06-2020, 20:10:20
    #7
    Hodari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam oradaki ölücülerle uğraşmak gerçekten normal bi insanın kaldırabileceği bir olay değil. Şahsen yaptığım işte çok stresli ancak ben orada yaşadığım sinir ve stresi hiçbir zaman yaşamadım. Bundan dolayı arkadaşınızın kazandığı para bu iş için hiçbir şey değil bence. O strese değmez.
    benim arkadaş biraz ticaret adamı. 5₺'lik bir şey satsa bile mutlu oluyor zevk alarak yapıyor bu işi o yüzden bende bir şey diyemiyorum.