Hodari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam oradaki ölücülerle uğraşmak gerçekten normal bi insanın kaldırabileceği bir olay değil. Şahsen yaptığım işte çok stresli ancak ben orada yaşadığım sinir ve stresi hiçbir zaman yaşamadım. Bundan dolayı arkadaşınızın kazandığı para bu iş için hiçbir şey değil bence. O strese değmez.
benim arkadaş biraz ticaret adamı. 5₺'lik bir şey satsa bile mutlu oluyor zevk alarak yapıyor bu işi o yüzden bende bir şey diyemiyorum.