bizim arkadaş nerde kelepir bir eşya var alıyor ve gerekli düzenlemeleri yapıp satıyor

güzel de para kazanıyor sadece al sat yaparak yani ticaret ile kimi zaman 1 ayda asgari ücretin 2 katı cebine kalıyor.
Hocam oradaki ölücülerle uğraşmak gerçekten normal bi insanın kaldırabileceği bir olay değil. Şahsen yaptığım işte çok stresli ancak ben orada yaşadığım sinir ve stresi hiçbir zaman yaşamadım.

Bundan dolayı arkadaşınızın kazandığı para bu iş için hiçbir şey değil bence.

O strese değmez.